ΒΟΜΒΑ: Ξεπουλάνε την Ελλάδα; Άρχισαν να τον καταγράφουν τον ορυκτό πλούτο... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

ΒΟΜΒΑ: Ξεπουλάνε την Ελλάδα; Άρχισαν να τον καταγράφουν τον ορυκτό πλούτο...

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:20 π.μ.  |  Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015



Από σήμερα ξεκίνησε η καταγραφή του...

ορυκτού πλούτου αφού δημιουργούνται χάρτες των κοιτασμάτων.


Όλα τα σμυριδωρυχεία παλιά και καινούργια καταγράφονται και ταξινομούνται.


ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...