Σε δύο συλλήψεις ανηλίκων προχώρησε η τοπική αστυνομία, για επιθέσεις σε λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ...
στην οδό Αρέθα. Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο ανήλικοι επιτέθηκαν το βράδυ τής Δευτέρας στο λεωφορείο πετώντας πορτοκάλια και άλλα αντικείμενα.
Οι δύο νεαροί, μετά τη σύλληψή τους ομολόγησαν την πράξη τους, ενώ το αστικό ΚΤΕΛ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...