Η Βίκυ Καγιά είχε κάνει πέρυσι μία εμφάνιση στην Ελένη Μενεγάκη και σήμερα που
ήταν καλεσμένη ξανά στην Ελένη Μενεγάκη της αποκάλυψε πως τότε ήταν έγκυος.
Πώς αντέδρασε η Ελένη;
«Πέρυσι που είχα έρθει στην εκπομπή σου ήμουν έγκυος» είπε η Βίκυ και η Ελένη τόνισε:
«Άτιμη μου το έκρυψες… δε πειράζει… και εγώ που το ήξερα δε στο είπα, άρα είμαστε πάτσι»!
gossip-tv.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!