Τρεις φοιτήτριες χάρηκαν τόσο που κατάφεραν και πήραν το πτυχίο τους που το γλέντησαν και με το παραπάνω...
Πήραν το πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Πατρών και το γλέντησαν με την ψυχή τους τα κορίτσια! Ο λόγος για τρεις νεαρές δεσποινίδες που ζούσαν τα τελευταία έξι περίπου χρόνια στην Πάτρα και κατάφεραν και πήραν το πτυχίο τους μετά από κόπο και διάβασμα.
Το μέλλον άλλωστε τους ανήκει αφού η σχολή που....
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!