Η Ελένη πήρε τ' όπλο της. Ποιος είδε τη “βασίλισσα” της ελληνικής τηλεόρασης και δεν τη φοβήθηκε! Μάταια ο αγαπημένος της Μάκης Παντζόπουλος προσπαθούσε να την ηρεμήσει.
Στο σπίτι της στα Μελίσσια έγινε ο κακός χαμός και εκείνη είναι πλέον αποφασισμένη να φτάσει στα άκρα, με μηνύσεις και αγωγές.
“Το αστειάκι τελείωσε. Δεν μπορεί να παίζει κανείς με το όνομά μου” ούρλιαζε και εννοούσε κάθε λέξη της.
“Το κακό έχει παραγίνει.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...