Αγρότισσα έγινε αυτό το Σαββατοκύριακο η παρουσιάστρια.
πήγε στο χωριό της να δει τους συγγενείς της και να ξεκουραστεί το Σαββατοκύριακο.
Η δημοσιογράφος από νωρίς το πρωί πήγε στα χωράφια με τον παππού της να μαζέψει ελιές και έβγαλαν και μια φωτογραφία την οποία «ανέβασε» στην προσωπική της σελίδα στο instagram. «Γιατί η ζωή στο χωριό είναι ωραία..
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!