Γιατί το ΓΕΣ δεν κυνήγα τη μαφία των ΚΤΕΛ που εκμεταλλεύεται τους φαντάρους στην Καλαμάτα; « aitoloakarnanianet

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Γιατί το ΓΕΣ δεν κυνήγα τη μαφία των ΚΤΕΛ που εκμεταλλεύεται τους φαντάρους στην Καλαμάτα;



 Πριν από λίγα χρόνια το τοπικό πελατειακό κράτος της Μεσσηνίας που... σφραγίζει η ψηφοθηρία του Αντώνη Σαμαρά, του Γιάννη Λαμπρόπουλου και των Ναζί της Χρυσής Αυγής έδωσε λυσσασμένη μάχη για να ανοίξει ξανά το ΚΕΝ Καλαμάτας.

Η επιστολή καταγγελίας των συναδέλφων από την συγκεκριμένη μονάδα μας δίνει μια γεύση γιατί τα τοπικά οικονομικά συμφέροντα απαιτούν το άνοιγμα ή την παραμονή των στρατοπέδων. Για να γδύνουν τους φαντάρους, για να τους εκμεταλλεύονται οικονομικά -με τουλάχιστον- την Ανοχή των διοικητών!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ ..ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook