Σε ιδιωτική κλινική στο Ψυχικό εισήχθη το πρωί του Σαββάτου ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης προκειμένου να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Newsit.gr, ο κ. Θεοδωράκης πήρε την απόφαση να αντιμετωπίσει το χρόνιο πρόβλημα που τον ταλαιπωρούσε επί χρόνια και το τελευταίο διάστημα τον ενοχλούσε πιο έντονα.
Μία μέρα μετά τη ψήφιση του πολυνομοσχεδίου - “νυστέρι” στη Βουλή, ο επικεφαλής του Ποταμιού αποφάσισε να κάνει την επέμβαση.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!