Η Αγγελική εξομολογείται... «Ο πατέρας μου με βίαζε από τα 7 μου και εγώ νόμιζα ότι αυτό γίνεται σε κάθε οικογένεια»! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Η Αγγελική εξομολογείται... «Ο πατέρας μου με βίαζε από τα 7 μου και εγώ νόμιζα ότι αυτό γίνεται σε κάθε οικογένεια»!

Κατηγορία ΚΥΠΡΟΣ στις   2:40 μ.μ.  |  Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015


Στην αρχή δεν καταλάβαινε και πολλά... ήταν άλλωστε μόλις 7 ετών. Στην συνέχεια όλα γινόντουσαν σιγά-σιγά και πιο ξεκάθαρα στο παιδικό μυαλουδάκι της. Όταν ήταν πλέον 14 ετών είχε πλήρη συνειδητοποίηση του πως και πόσο ασελγούσε ο πατέρας της πάνω της
Είχε οικειοποιηθεί όλο αυτό στο μυαλό μου, νόμιζα ότι έτσι πρέπει να γίνεται σε μια οικογένεια, ότι αυτό είναι το σωστό μέσα σε μια πενταμελή «αγαπημένη»-κατά τα λεγόμενα του κόσμου-οικογένεια. Μέχρι που έκανα τη πρώτη μου σχέση, τότε που κατάλαβα πως η μεγαλύτερή μου ανάγκη στη σχέση αυτή, ήταν να με πάρει από εκεί μέσα…

Φυσικά ο μόνος που είχε πρόβλημα με τη σχέση αυτή, ήταν ο πατέρας μου.Πέρασαν δύο πολύ όμορφα χρόνια με το ..

Συνέχεια άρθρου

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...