Μητέρα δίνει το 4χρονο κοριτσάκι της για υιοθεσία - ''Θα πεθάνει από την πείνα''! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Μητέρα δίνει το 4χρονο κοριτσάκι της για υιοθεσία - ''Θα πεθάνει από την πείνα''!

Πάτρα: Μητέρα δίνει το 4χρονο κοριτσάκι της για υιοθεσία - ''Θα πεθάνει από την πείνα''!

Μετά το σοκ στην τοπική κοινωνία με τις 6 απόπειρες αυτοκτονίες μέσα σε μία εβδομάδα, από τις οποίες οι τρεις είχαν τραγική κατάληξη...

άλλο ένα περιστατικό έρχεται να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο της θλίψης και της εξαθλίωσης που έχει οδηγήσει τους πολίτες η οικονομική κρίση. Νεαρή μητέρα ζήτησε από τον Σύλλογο «Το φωτεινό Αστέρι» να δώσει το παιδί της για υιοθεσία αφού η ίδια δεν μπορεί να του προσφέρει καθημερινά τα τρόφιμα και το γάλα που χρειάζεται.

Αυτό αποκάλυψε στ....

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook