Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Έλενας, 26 χρονών: “Ντρόπιασα την οικογένειά μου! Το Έκανα με…” « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Έλενας, 26 χρονών: “Ντρόπιασα την οικογένειά μου! Το Έκανα με…”

Κατηγορία Εξομολογήσεις στις   4:10 π.μ.  |  Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015


Γεια σας είμαι η Ελενα & είμαι 26 χρονών. Μένω σε ένα χωριό λίγο έξω από...
τη Λάρνακα και εδώ και 3 χρόνια υπάρχει κάτι που με βαραίνει ψυχολογικά και δεν ξέρω τι να κάνω.

Όλα άρχισαν πριν από τρία χρόνια όταν ήρθε στην Κύπρο ο άνδρας της αδελφής μου που μένει στο Λονδίνο. Εκείνη την περίοδο με φιλοξενούσε η άλλη μου αδελφή και στο σπίτι ήρθε να μείνει και ο κουνιάδος μου! Μετά από το οικογενειακό που είχαμε τραπέζι λίγο κρασί, λίγο μουσική μερακλώσαμε σχεδόν όλοι… Η αδελφή μου με την σύζυγο της ανέβηκαν στα δωμάτια αφού νύσταξαν ενώ εγώ και ο σύζυγος της άλλης μου αδελφής κοιμηθήκαμε κάτω στο καναπέ.

 Σε άλλο εκείνος και σε άλλο εγώ φυσικά. Το βράδυ που ξαπλώσαμε για ύπνο τον βλέπω να με ..........

Συνέχεια άρθρου




Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...