Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ του Στάθη 25 ετών: "Mετά τη ΝΥΦΗ και η 'ΠΕΘΕΡΑ' ήταν... ΤΕΖΑ" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ του Στάθη 25 ετών: "Mετά τη ΝΥΦΗ και η 'ΠΕΘΕΡΑ' ήταν... ΤΕΖΑ"

Κατηγορία Εξομολογήσεις στις   6:53 π.μ.  |  Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ του Στάθη 25 ετών:


Με λένε Στάθη, είμαι 25 ετών, και θέλω να σας διηγηθώ μια ιστορία που μου έτυχε πρόσφατα...

Στα 19 μου, είχα μια σχέση, την Άννα 19 ετών και αυτή, η Άννα ήταν ωραίο μουν... 1,65 με καστανά μαλλιά μέχρι τους ώμους και ωραία βυζ... έδειχνε ότι η σχέση μας θα εξελισσόταν σε κάτι σοβαρό, ωστόσο, δεν έγινε έτσι, πρόλαβα όμως να γνωρίσω την μάνα της που ήταν 39 ετών τότε που την γνώρισα, αλλά το 39 το καλό!

Είχε πολύ ωραία εμφάνιση, άνετα θα έπαιζε σε τσόντες με MILF, 1,73, με μεγάλα βυζ... γλυκό πρόσωπο αλλά με καυλ... βλέμμα, μοντέρνο ντύσιμο, εγώ δεν θα πω ψέμματα, εκείνη την μέρα, πήδηξ... την Άννα και σκεφτόμουν ότι γαμ.... την κ.Ελένη, την μάνα της, τόση κ@ύλ@...η οποία κ.Ελένη δεν είχε μείνει και αδιάφορη, ήταν μόνη εδώ και καιρό, χωρισμένη, όταν την γνώρισα μπορούσα να πω ότι με κοιτούσε γδύνοντας με με το βλέμμα της...

Τώρα στα 25 μου, έλαβα ένα...

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...