
Η Ελένη είναι πολύ περήφανη για...
τη μικρή που κατάγεται από τη Σητεία και η συγκίνησή της ήταν μεγάλη όταν κέρδισε τη πρωτιά στον αγώνα. Την φωτογράφησε με το Κύπελλο και σχολίασε πόσο περήφανη είναι.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

