
Η Ελένη είναι πολύ περήφανη για...
τη μικρή που κατάγεται από τη Σητεία και η συγκίνησή της ήταν μεγάλη όταν κέρδισε τη πρωτιά στον αγώνα. Την φωτογράφησε με το Κύπελλο και σχολίασε πόσο περήφανη είναι.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|