Η ήττα του στοίχισε 2.000 ευρώ: Η επίσκεψη στην Τούμπα που δεν θα ξεχάσει ποτέ! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Η ήττα του στοίχισε 2.000 ευρώ: Η επίσκεψη στην Τούμπα που δεν θα ξεχάσει ποτέ!

Η ήττα του στοίχισε 2.000 ευρώ: Η επίσκεψη στην Τούμπα που δεν θα ξεχάσει ποτέ!


Ατυχής ήταν η… «έμπνευση» οπαδού του ΠΑΟΚ να πάει στο γήπεδο της

Τούμπας για να παρακολουθήσει το ντέρμπι μεταξύ της αγαπημένης του ομάδας


 και του Ολυμπιακού έχοντας πάνω του ...........


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook