Και χρεωμένοι και "βρομιάρηδες": Δεν μπορείτε να φανταστείτε γιατί η Ελλάδα έφαγε πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Και χρεωμένοι και "βρομιάρηδες": Δεν μπορείτε να φανταστείτε γιατί η Ελλάδα έφαγε πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

Και χρεωμένοι και

Με αφορμή το γεγονός ότι στους οικισμούς της Λευκίμμης, του Μαρκόπουλου, του


 Κορωπίου, της Νέας Μάκρης, της Ραφήνας και της Αρτέμιδας δεν λειτουργούν ακόμη, πλήρως,

συστήματα συλλογής ή επεξεργασίας των αστικών λυμάτων, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο της ΕΕ καταδίκασε σήμερα την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, την καταδίκασε σε κατ' αποκοπήν ποσό 10 εκατομμυρίων ευρώ και σε χρηματική ποινή 3,64 εκατομμυρίων ευρώ ανά εξάμηνο καθυστέρησης, ως προς τη συμμόρφωση της χώρας με τη σχετική

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook