H παταγώδης αποτυχία των δημοσκοπήσεων και ο περίπατος Τσίπρα κυριάρχησαν στα μετεκλογικά σχόλια στο τουίτερ.
O μεγάλος νικητής αυτών των εκλογών δεν ήταν ο Τσίπρας. Ούτε ο Καμμένος. Ούτε ο Λεβέντης. Ο μεγάλος νικητής ήταν το χταπόδι.
Και ποιος δεν το θυμάται; Το '12 στο Μουντιάλ της Νότιας Αφρικής είχε πέσει διάνα σε όλα σχεδόν τ' αποτελέσματα. Και χωρίς επιστημονική μεθοδολογία και παπαριές. Του βάζανε φαΐ σ' ένα πιάτο που έλεγε Ισπανία και σ' ένα πιάτο που έγραφε Ολλανδία κι έτρωγε απ' το πρώτο. Και, τσουπ, η Ισπανία κέρδιζε.
Αυτό θα πει επιστημνονική πρόβλεψη, όχι μαλακίες. Εξάλλου στην Ελλάδα ζούμε, στη χώρα όπου η επιστήμη σηκώνει μονίμως τα χέρια ψηλά. Η μεθοδολογία του χταποδιού μας ταιριάζει γάντι.
Έτσι μόνο θα έχουμε ασφαλή πρόβλεψη για το αποτέλεσμα των επόμενων εκλογών (που θα γίνουν σε τέσσερα χρόνια, είπε ο Τσίπρας, συνεπώς, αν όχι το '15, μέσα στο '16 σίγουρα θα τρέχουμε πάλι να ψηφίσουμε): να βάλουν δημοσκόπο το χταπόδι. Ή τον Λεβέντη.
Τώρα θα μου πεις ότι το συγκεκριμένο χταπόδι μας έχει αφήσει χρόνους. Ε, και; Να βάλουν οποιοδήποτε χταπόδι. Απ' τους επαγγελματίες δημοσκόπους χίλιες φορές καλύτερα θα τα πάει.
Όσο για το εκλογικό αποτέλεσμα, σιγά την έκπληξη. Μόνο οι δημοσκόποι έπεσαν απ' τα σύννεφα. Και ο Θέμος. Απλώς το αποτέλεσμα έδειξε ότι ο Τσίπρας είχε τελικώς plan B, και μάλιστα ευφυέστατο: το πώς να ξεφορτωθεί τον Βαρουφάκη, τον Λαφαζάνη και τη Ζωή.
Η συνέχεια επί του τουίτερ τζι-αρ.
#o_tweeteras
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!