
Η Πόπη Τσαπανίδου, την Τετάρτη...
πήγε στο γήπεδο για τρέξιμο και όπως η ίδια ενημέρωσε μέσω των social media δεν ήταν μόνη της.
Η δημοσιογράφος είχε για παρέα έναν νεαρό γοητευτικό άνδρα.
Η παρουσιάστρια του Star αποκάλυψε το ενσταντανέ «ανεβάζοντας» την παρακάτω φωτογραφία και γράφοντας στη λεζάντα. «Τα καταφέραμε τα 5 χλμ. μπράβο μας!».
Όσο για το ποιος είναι ο νεαρός στο πλευρό της; Είναι ο στιλίστας και φίλος της, Αντώνιος Βοεράκος.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!