Η σοκαριστική ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Άννας: "Έκανα σeξ με... και με έπαιρναν μάτι οι γείτονες!" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Η σοκαριστική ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Άννας: "Έκανα σeξ με... και με έπαιρναν μάτι οι γείτονες!"

Κατηγορία Εξομολογήσεις στις   12:00 π.μ.  |  Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Η σοκαριστική ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Άννας:
Πριν ένα μήνα διαρρήκτες επιχείρησαν να ανοίξουν το σπίτι μας στην Μακεδονίτισσα. Δεν πρόλαβαν όμως καθώς έγιναν έγκαιρα αντιληπτοί από τους γείτονες.

Λίγες μέρες αργότερα ο σύζυγος μου έπρεπε να μεταβεί στο εξωτερικό για επαγγελματικό ταξίδι οπότε εγώ ήμουν μόνη στο σπίτι.

Είχα μόλις βγει από το μπάνιο και ενώ ετοιμαζόμουν να χαλαρώσω στον καναπέ άκουσα θόρυβο στο πίσω μέρος της κουζίνας.  Πήγα να δω τι ήταν και έντρομη είδα 2 σαστισμένους αλλοδαπούς να ετοιμάζονται να φύγουν. Κρατούσαν ένα μεγάλο φάκελο και αμέσως κατάλαβα ότι ήταν ο ίδιος φάκελος με τα 5,000 ευρώ που ο άντρας μου είχε αφήσει το προηγούμενο βράδυ πριν φύγει. Αυτό το ποσό θα κατέθετα στον λογαριασμό μας το επόμενο πρωί.

Με τρεμάμενη φωνή τους ζήτησα να φύγουν και να μην μου κάνουν κακό. Κοίταξε ο ένας τον άλλο σαν να ήθελαν να συνεννοηθούν με τα μάτια. Ο ένας απ΄τους δυο με ρώτησε αν υπήρχε κάποιος άλλος στο σπίτι. Απάντησα «όχι» και τότε ήταν που ο άλλος είχε αρχίσει να με πλησιάζει. Ήταν ψηλός και γοητευτικός...το βλέμμα του διαπεραστικό.

Με σπασμένα ελληνικά μου είπε πως είμαι πολύ όμορφη και πως δεν έπρεπε να είμαι μόνη στο σπίτι. Κάτι είπε σε ξένη διάλεκτο στον άλλο και χαμογέλασαν με νόημα και οι δύο.

Ο ψηλός μου ζήτησε να μην φωνάξω και πως δεν θα μου έκαναν κακό. Μου χάιδεψε τα μαλλιά και μου είπε πως απλά ήθελαν τα χρήματα.

Την επόμενη στιγμή βρέθηκα πιεσμένη στον τοίχο. Άρχισε να με φιλά και για κάποιον περίεργο λόγο δεν αντέδρασα καθόλου. Μου έβγαλε με βία τα ρούχα και με σήκωσε στα χέρια του μεταφέροντας με στο σαλόνι. Ο άλλος μας ακολούθησε και άρχισε να συμμετέχει κι’ αυτός...Η αίσθηση ήταν μοναδική...δεν είχα ποτέ πριν δοκιμάσει να κάνω σεξ με δύο άντρες.  

Η λογική μου έλεγε να το σταματήσω , να αρχίσω να φωνάζω, όμως αυτή η μοναδική αίσθηση ήταν πολύ πιο δυνατή από κάθε λογική και επισκίαζε κάθε μου φόβο...

Έφυγαν με τον ίδιο τρόπο που ήρθαν.Αθόρυβα...

Έμεινα στον καναπέ ξαπλωμένη για αρκετή ώρα μην μπορώντας να συνέλθω από αυτή την εμπειρία..μέχρι που ο ήχος ενός μηνύματος στο κινητό με επανέφερε στην πραγματικότητα..

Ήταν ο γείτονας μου ο οποίος τα είδε όλα! Μας είχε κιόλας βιντεοσκοπήσει!!! Από καιρό με παρακολουθούσε  όταν έλειπε ο άντρας μου και μάλιστα μου το είπε καθαρά ότι με θέλει. Τον απέρριψα πολλές φορές και τώρα με απειλεί πως αν δεν ενδώσω στις ορέξεις του,  θα δείξει το βίντεο στον άντρα μου!! Σίγουρα θα με χωρίσει.

Είμαι πανικοβλημένη!! Δεν θέλω να χαλάσω τον γάμο μου και με τίποτα δεν θέλω να βρεθώ πίσω στο χωριό μου..

Άννα
athensmagazine.gr



Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...