Ένοπλη ληστεία σε σούπερ μάρκετ ! Άδειασε τα ταμεία και έφυγε! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Ένοπλη ληστεία σε σούπερ μάρκετ ! Άδειασε τα ταμεία και έφυγε!

Ένοπλη ληστεία σε σούπερ μάρκετ της Θεσσαλονίκης! Άδειασε τα ταμεία και έφυγε!


Η ένοπλη ληστεία έγινε στις 2 μετά το μεσημέρι, σε υποκατάστημα αλυσίδας σούπερ μάρκετ, που βρίσκεται στη λεωφόρο Παπανικολάου, στο Ρετζίκι Θεσσαλονίκης.
Άγνωστος, με την απειλή όπλου, πήρε 600 ευρώ από τα ταμεία,
ενώ στη συνέχεια μπήκε σε αυτοκίνητο, όπου τον περίμενε συνεργός του και εξαφανίστηκαν.

Οι δράστες αναζητούνται...

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook