Εκεί που περπατούσαν είδαν μπροστά τους έναν νεκρό άνδρα! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Εκεί που περπατούσαν είδαν μπροστά τους έναν νεκρό άνδρα!

Κύμη: Εκεί που περπατούσαν είδαν μπροστά τους έναν νεκρό άνδρα!

Είχαν βγει για την απογευματινή βόλτα στην περιοχή Αγίου Δημητρίου της Κύμης.


Οι δύο φίλοι καθώς περπατούσαν "πάγωσαν" όταν είδαν έναν υπνόσακο και μαλλιά ανθρώπου!

Πήγαν κοντά να δουν τι συμβαίνει και κατάλαβαν ότι κάποιος ήταν νεκρός.

Αμέσως ειδοποίησαν την αστυνομία της Κύμης.


Οι άντρες βρέθηκαν στο σημείο και από την έρευνα προέκυψε ότι το πτώμα ήταν για αρκετούς μήνες στο σημείο...

Πηγή: EviaNews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook