
Μετά το e-diesel, η...
γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την παραγωγή
συνθετικής βενζίνης σε μικρές ποσότητες χρησιμοποιώντας «νερό, αέρα και ηλεκτρική ενέργεια».
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!