Μία selfie έβγαλε η Δήμητρα Αλεξανδράκη και έγινε πανικός...
To μοντέλο μόλις έκανε το μπάνιο του στην πισίνα, έβαλε το μπουρνούζι του και πόζαρε στο φακό!
Με μία της σέξι φωτογραφία θέλησε η Δήμητρα να μας πει «Καλημέρα»!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
