Μία selfie έβγαλε η Δήμητρα Αλεξανδράκη και έγινε πανικός...
To μοντέλο μόλις έκανε το μπάνιο του στην πισίνα, έβαλε το μπουρνούζι του και πόζαρε στο φακό!
Με μία της σέξι φωτογραφία θέλησε η Δήμητρα να μας πει «Καλημέρα»!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
