ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ με τίποτα-Δεν θα πιστεύετε πόσο επικίνδυνα βακτήρια “ζουν” στο κινητό σας! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ με τίποτα-Δεν θα πιστεύετε πόσο επικίνδυνα βακτήρια “ζουν” στο κινητό σας!

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   8:00 μ.μ.  |  Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015


Η βακτηριακή ανάλυση έδειξε σταφυλόκοκκο με τη σέσουλα


Οι φοιτητές από το Πανεπιστήμιο του Surrey, αποτύπωσαν τα τηλέφωνά τους σε δίσκους Petri, που είναι ρηχά, κυλινδρικά, πλαστικά ή γυάλινα πιατάκια μέσα στα οποία καλλιεργούνται βακτήρια για εργαστηριακά πειράματα. Μετά από μόλις τρεις ημέρες, οι μικροβιακές αποικίες που είχαν αναπτυχθεί στους δίσκους, εντυπωσίασαν τους φοιτητές.

Σύμφωνα με τη βακτηριακή ανάλυση, σε αρκετά κινητά εντοπίστηκε χρυσίζων σταφυλόκοκκος (Staphylococcus aureus) ένα βακτήριο που υπολογίζεται ότι φέρει το 20% του γενικού πληθυσμού και ενοχοποιείται ως συχνή αιτία λοιμώξεων, που προσβάλλουν το δέρμα, τα οστά, και τους πνεύμονες

Επίσης, σε μεγάλο ποσοστό εντοπίστηκε ο βάκιλος mycoides, που απαντάται συνήθως στο έδαφος. Όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα, σχεδόν το ένα τέταρτο των κινητών ήταν τόσο βρώμικα που είχαν μέχρι και 10 φορές περισσότερα μικρόβια από το αποδεκτό επίπεδο.

Μάλιστα, ένα από αυτά παρουσίαζε τόσο υψηλά επίπεδα βακτηρίων που ο ιδιοκτήτης του θα μπορούσε να εμφανίσει σοβαρή στομαχική διαταραχή.

Το πείραμα είναι μέρος ενός project που πραγματοποιεί κάθε χρόνο με τους φοιτητές του ο δρ Σάιμον Παρκ, λέκτορας Πρακτικής & Βιοϊατρικής Βακτηριολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σάρρεϋ, στο πλαίσιο της πρακτικής εξάσκησης του μαθήματος.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...