Στο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων, όπου είναι η οργανική της θέση αναμένεται να επιστρέψει η Ραχήλ Μακρή, μετά την μη είσοδό της στη Βουλή, αφού η Λαϊκή Ενότητα, δεν κατάφερε να σπάσει το όριο του 3%.
Σύμφωνα με τα parapolitika.gr, ο πρώην βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων και του ΣΥΡΙΖΑ, είναι δημόσιος υπάλληλος και θα επιστρέψει στην θέση της το αμέσως επόμενο διάστημα.
Η συγκεκριμένη δουλειά δεν είναι άγνωστη στην κ. Μακρή, καθώς εκεί ήταν για χρόνια πριν μπει στην πολιτική, που προς το παρόν αποτελεί παρελθόν
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!