
Βουλευτής της…
ΝΔ φαίνεται πως δεν θα αφήσει τον γάμο του για να πάει για… εκλογές, αφού δεν ανέβαλλε το μυστήριο και θα βάλει κανονικά την κουλούρα στις 20 Σπετεμβρίου.
Ο λόγος για τον βουλευτή Κοζάνης, Γιώργο Κασαπίδη,
ο οποίος θα παντρευτεί την εκλεκτή της καρδιάς του την Κυριακή στις 20 Σεπτεμβρίου, ανήμερα των βουλευτικών εκλογών.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...