ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ – Αυτός θα κυβερνήσει μετά τις εκλογές την Ελλάδα « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ – Αυτός θα κυβερνήσει μετά τις εκλογές την Ελλάδα

ekloges-2015



Αυτόν θέλουν οι ΗΠΑ


Σύμφωνα με την JP Morgan & Chase, μετά τις εκλογές θα προκύψει μια “κεντρώα” κυβέρνηση στην Ελλάδα. Η ανάλυση αναφέρει πως ο Τσίπρας πήγε σε εκλογές γι να εκμεταλλευτεί την δημοτικότητά του και την αδύναμη θέση των υπολοίπων.

Τώρα όμως οι δημοσκοπήσεις δεν είναι και πολύ καλές για αυτόν.

Επίσης φαίνεται πως ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, θα είναι κάπου στο 23-24 και το 37%, δηλαδή την αυτοδυναμία δεν πρόκειται να την πιάσει κανείς.

Το καλό για το ΣΥΡΙΖΑ είναι πως όλοι οι αναποφάσιστοι προέρχονται από αυτό.

Η ΝΔ έχει πει πως αν βγει πρώτο κόμμα θα επιδιώξει συνασπισμό με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ο Τσίπρας το αποκλείει, όποτε πιο πιθανό είναι να κάνει συνεργασίες με το ΠΑΣΟΚ και το ΠΟΤΑΜΙ.

Η JP Morgan αυτό θεωρεί πιο πιθανό σενάριο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook