Ύστερα από διαπληκτισμό σε μπαρ στο Αιτωλικό, 37χρονος έκανε το αυτοκίνητο του ιδιοκτήτη του μπαρ. Στην σύλληψη του 37χρονου οδηγήθηκαν οι αστυνομικοί του τμήματος Αιτωλικού.
Το συμβάν έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες, όταν ο 37χρονος διαπληκτίστηκε έντονα με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος, λόγω του ότι, όπως ειπώθηκε στους αστυνομικούς, μετά από κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ δημιουργούσε προβλήματα.
Ο ιδιοκτήτης θέλησε να τον απομακρύνει και έτσι ο άνδρας περιέλουσε το αυτοκίνητο του επιχειρηματία με βενζίνη και του έβαλε φωτιά. Το αυτοκίνητο υπέστη μεγάλη ζημιά και ο δράστης συνελήφθη και θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα.
Την προανάκριση έχει αναλάβει η Πυροσβεστική Υπηρεσία Μεσολογγίου η οποία έσπευσε να σβήσει τη φωτιά.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...