Βρήκε ζωντανό φίδι μέσα στο αυτοκίνητό του! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Βρήκε ζωντανό φίδι μέσα στο αυτοκίνητό του!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:00 π.μ.  |  Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Πάτρα: Βρήκε ζωντανό φίδι μέσα στο αυτοκίνητό του!



Αμέσως σήμανε συνγερμός και στο σημείο πήγαν πυροσβέστες και αστυνομικοί για να βοηθήσουν την κατάσταση με το φίδι...

Σύμφωνα μάλιστα με το Tempo24, εκεί πήγε και ένας άνθρωπος που ασχολείται με φίδια. Ωστόσο παρά τις έρευνες το φίδι δεν εντοπίστηκε, αφού προφανώς μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε...προτίμησε να εξαφανιστεί.


Ο άνδρας είχε βρει το φίδι μέσα στο αυτοκίνητο του, λίγο μετά τις οκτώ, στη συμβολή των οδών Μαιζώνος και Πουκεβίλ.

Όπως ήταν φυσικό, ο άνθρωπος τρόμαξε και αμέσως ειδοποίησε τις Αρχές για να επέμβουν και να απομακρύνουν το ερπετό.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...