Πήγε σε οίκο ανοχής και βρήκε μέσα την γυναίκα του! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Πήγε σε οίκο ανοχής και βρήκε μέσα την γυναίκα του!

Πήγε σε οίκο ανοχής και βρήκε μέσα την γυναίκα του!
Πήγε σε οίκο ανοχής να διασκεδάσει και ανακάλυψε πως η γυναίκα του δούλευε εκεί ήδη αρκετούς μήνες.
Την αρχική έκπληξη που αισθάνθηκε ο πολωνός άνδρας ακολούθησε ισχυρό σοκ.

Τόσον καιρό η σύζυγός του, του έλεγε πως εργάζονταν σε πολυκατάστημα γειτονικής πόλης, αλλά εκείνη ασκούσε το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου.
Όπως δήλωσε ο ίδιος στην πολωνική εφημερίδα «Super Express», το διαζύγιο μετά από 14 χρόνια γάμου ήταν πλέον μονόδρομος.
Πηγή: 24wro
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook