Τον σάπισαν στο ξύλο -Έστειλαν στο νοσοκομείο 53χρονο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Τον σάπισαν στο ξύλο -Έστειλαν στο νοσοκομείο 53χρονο

se-24ori-apergia-stis-20-maiou-giatroi-kai-ergazomenoi-sta-nosokomeia
Χειροπέδες σε δυο άτομα


Συνελήφθησαν σε περιοχή του Δήμου Ηρακλείου, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου, δύο αλλοδαποί υπήκοοι Μαρόκου ηλικίας 25 και 29 ετών, για πρόκληση σωματικών βλαβών σε βάρος 53χρονου αλλοδαπού υπηκόου Τυνησίας.

Ειδικότερα, χθες το πρωί, σε περιοχή του Δήμου Ηρακλείου, άγνωστοι δράστες, χτύπησαν στο σώμα και το κεφάλι 53χρονο αλλοδαπό υπήκοο Τηνυσίας, προκαλώντας του σωματικές βλάβες.

Ο παθών μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου. Την προανάκριση διενεργεί το Α΄Αστυνομικό Τμήμα Ηρακλείου, ενώ οι συλληφθέντες με τη σχηματισθείσα σε βάρος τους δικογραφία, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηρακλείου.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook