Φωτιά ξέσπασε σε διώροφο λεωφορείο έπιασε χθές στην εθνική οδό Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας, την ώρα που αυτό βρισκόταν εν κινήσει.
Το λεωφορείο μετέφερε 50 Σέρβους τουρίστες, οι οποίοι έκαναν διακοπές στην Πάργα, και είναι όλοι καλά στην υγεία τους.
Δείτε το βίντεο του Star:
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...