Τον εφιάλτη έζησε για 44χρονος στο κέντρο της Αθήνας « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Τον εφιάλτη έζησε για 44χρονος στο κέντρο της Αθήνας




Δύο άγνωστοι δράστες...
προσέγγισαν 44χρονο υπήκοο Πολωνίας και με χρήση σωματικής βίας και μαχαιριού, αφού τον τραυμάτισαν στην ωμοπλάτη, του απέσπασαν τσαντάκι το οποίο περιείχε χρηματικό ποσό και 2 κινητά τηλέφωνα.

Παθών διακομίσθηκε με σταθμό του Ε.Κ.Α.Β. στο Νοσοκομείο Κ.Α.Τ., για την παροχή των Α΄βοηθειών.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook