Μια ευχάριστη συνάντηση περίμενε το μεσημέρι της Κυριακής την Ελένη Μενεγάκη, η οποία συνεχίζει τις καλοκαιρινές της διακοπές στα Άχλα της Άνδρου.
Η παρουσιάστρια σε μία από τις βόλτες της στο νησί συνάντησε μια γατούλα με τα παιδάκια της και αυτή η εικόνα την συγκίνησε.
Η Ελένη δεν δίστασε να τα τραβήξει φωτογραφία και στην συνέχεια να την μοιραστεί με τους φίλους της στο twitter.
«Σαν τη μανούλα» σχολίασε η ίδια που όπως όλα δείχνουν της θύμισε τα δικά της παιδιά.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!