Κάθισαν πάνω στο αυτοκίνητο για να μην πέσει στα νερά του Βοσπόρου [photos] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Κάθισαν πάνω στο αυτοκίνητο για να μην πέσει στα νερά του Βοσπόρου [photos]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:40 μ.μ.  |  Κυριακή 16 Αυγούστου 2015




Είναι πάντα δύσκολο να οδηγήσεις όταν βρίσκεσαι σε μια χώρα ως τουρίστας. Άλλες συνήθειες, ίσως κάπως διαφορετική σήμανση και δεν θέλει πολύ να γίνει ...
το κακό. Κάπως έτσι συνέβη και στην Κωνσταντινούπολη, όταν ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο βρέθηκε με τις "δύο ρόδες" στη θάλασσα.

Οι επισκέπτες που πάρκαραν το αυτοκίνητο δίπλα στο Βόσπορο, προκειμένου να επισκεφτούν ένα μουσείο της πόλης αμέλησαν να βάλουν χειρόφρενο με αποτέλεσμα το όχημα να τσουλήσει απειλητικά προς το νερό. Τούρκοι πολίτες λοιπόν έσπευσαν να καθίσουν στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ώστε να λειτουργούν ως αντίβαρο και να μην πέσει στο νερό. Την ίδια ώρα κάποιοι προσπαθούσαν να το δέσουν ώστε να το ρυμουλκήσουν και πάλι στη στεριά.



Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...