
Μπορεί ο "πλούτος" να μαζεύεται κάθε χρόνο στα νησιά της Ελλάδας, αλλά και η Χαλκιδική δε
μένει παραπονεμένη...
Χθες το βράδυ εθεάθη στη Σκιώνη Χαλκιδικής η συγκεκριμένη BMW που ήταν "ντυμένη" με
Swarovski και η αξία της προφανώς είναι ανυπολόγιστη. Οι πινακίδες είναι από Μολδαβία.
Δείτε τις φωτογραφίες του Άρη Ζαμπουρίδη:
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

