Θράσος! Η απάντηση του οδηγού για το παρκάρισμα που βλέπετε στο κέντρο του Ηρακλείου! (PHOTO) « aitoloakarnanianet

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Θράσος! Η απάντηση του οδηγού για το παρκάρισμα που βλέπετε στο κέντρο του Ηρακλείου! (PHOTO)

Θράσος! Η απάντηση του οδηγού για το παρκάρισμα που βλέπετε στο κέντρο του Ηρακλείου! (PHOTO)

Ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης πάρκαρε με τον τρόπο που βλέπετε στο κέντρο του Ηρακλείου, για να παίξει σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ...
Πήγε να παίξει στο πρακτορείο του ΟΠΑΠ, σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία της πόλης του Ηρακλείου, στη συμβολή της Έβανς με την οδό Αβέρωφ και μάλιστα σε ώρα κυκλοφοριακής αιχμής, λίγο μετά τις 12.00 χθες το μεσημέρι.

Δε βρήκε (ή δεν προσπάθησε να βρει) χώρο στάθμευσης και έτσι καβάλησε το πεζοδρόμιο και το μισό όχημα το άφησε στο δρόμο, σε διάβαση πεζών, μπροστά στο φανάρι!

Όταν περαστικοί του έκαναν παρατήρηση, εκείνος του απάντησε: "δυο λεπτά έκανα, δεν έγινε κάτι"...
ΦΩΤΟ από candianews.gr
ΦΩΤΟ από candianews.gr
Πηγή: candianews.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook