
Η φτώχια θέλει καλοπέραση και φαντασία…
Ποιος είπε ότι εν καιρώ κρίσης πρέπει να στερούμαστε την πολυτέλεια;
Όχι πάντως ο Θεσσαλονικιός που κατασκεύασε το πρώτο αυτοκίνητο-σάουνα στη χώρα μας.
Πρόκειται για ένα παλιό τζιπ LADA που ο ιδιοκτήτης του μετέτρεψε με περίσσιο γούστο και στυλ σε μια άνετη σάουνα.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...