ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Oταν οι Βλάχοι…ζήλεψαν τους Πόντιους !!! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Oταν οι Βλάχοι…ζήλεψαν τους Πόντιους !!!

Κατηγορία ΑΝΕΚΔΟΤΑ στις   10:40 π.μ.  |  Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

diaforetiko.gr : erimos 600x400 ΑΝΕΚΔΟΤΟ:Oταν οι Βλάχοι…ζήλεψαν τους Πόντιους !!!

Oλοι οι Βλάχοι της Ελλάδας συγκαλούν συμβούλιο για να δουν πως θα καταφέρουν να γίνουν γνωστοί ανά τον κόσμο :
– Οι Πόντιοι είναι τόσο γνωστοί για τις μ*λ*κίες τους , γιατί να μην είμαστε κι εμείς τόσο γνωστοί ;
– Ναι , αλλά πρέπει να κάνουμε κάτι πολύ κουφό που θα μας γράψουν και οι Νιου Υορκ Τάιμς .
– Ναι , αλλά τι ;
Μετά από πολλές πολλές  προτάσεις …
– Να χτίσουμε μια γέφυρα στη μέση της ερήμου Σαχάρα . Είναι πολύ κουφό και σίγουρα θα μαθευτεί .
Συμφώνησαν όλοι για το έργο και άρχισαν να μαζεύουν λεφτά .
Μετά από κάνα μήνα είχε κιόλας τελειώσει το έργο και η γέφυρα ήταν έτοιμη για τα αποκαλυπτήρια .
Οι Βλάχοι συγκαλούν press conference για να μαθευτεί το ” κατόρθωμά ” τους και για να κορυφώσουν την αγωνία των δημοσιογράφων , καλύπτουν τη γέφυρα με ένα τερααάστιο σεντόνι .
Όταν λοιπόν, έχουν μαζευτεί όλοι οι επίσημοι , τους συγκεντρώνουν όλους μαζί μπροστά από την εξέδρα για τα αποκαλυπτήρια και τους λένε πως πρόκειται να δουν το πιο παλαβό θέαμα του κόσμου .
Τραβαάνε το σεντόνι    και τι βλέπουν ;.
Δύο Πόντιους να ψαρεύουν από τη γέφυρα !
Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...