Ξέσπασε Πόλεμος ανάμεσα στο Mega και το Epsilon! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Ξέσπασε Πόλεμος ανάμεσα στο Mega και το Epsilon!

Πόλεμος Mega - Epsilon!
Εν όψει της νέας τηλεοπτικής σεζόν, τα κανάλια ψάχνουν να βρουν σειρές που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον του τηλεθεατή.

Μια από αυτές τις σειρές είναι η «Σουλτάνα Κιοσέμ» , η οποία θα κάνει την εμφάνισή της στην τουρκική τηλεόραση τον Οκτώβριο. Ωστόσο, ελληνικά κανάλια έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για ν’ αγοράσουν τα δικαιώματα της σειράς. Σύμφωνα με το tvζαπινγκ το Mega και το Epsilon συναγωνίζονται το ένα το άλλο προκειμένου να το κερδίσουν.

Μάλιστα, το κανάλι του Περιστερίου έχει ριχτεί για τα καλά στην μάχη της διεκδίκησης, αφού τη νέα σεζόν θέλει να κάνει την διαφορά. Μέρος των γυρισμάτων έχουν γίνει στη Χίο, αφού για κάποιους ιστορικούς η Κιοσέμ καταγόταν από εκεί, ενώ για κάποιους άλλους από την Τήνο.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook