
Αγαπητό tromaktiko,
αγόρασα το παρακάτω προιόν...
made in Germany από το LIDL επειδή έχω αλλεργία στα γαλακτοκομικά.
Αφού κατανάλωσα 2 φέτες είπα να διαβάσω και τα συστατικά και όπως μπορείτε να διαπιστώσετε κατάλαβα πως ακόμα μια φορά με εξαπάτησαν.
Πήγα βέβαια αμέσως στο κατάστημα και αφού διαμαρτυρήθηκα απαίτησα να το βγάλουν από το ράφι.
Δεν μπορώ να φανταστώ πόσοι έχουν εξαπατηθεί σε όλη την Ελλάδα και μάλιστα σε μια περίοδο νηστείας.
Και βέβαια ακόμα χειρότερα για όσους έχουν αλλεργία. Ευτυχώς εγώ την γλύτωσα με κάμποσα εξανθήματα.
Κανείς δικηγόρος εκεί ακούει...;
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

