Μια εικόνα της σελίδα Jo Di Graphics έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια στο διαδίκτυο και ειδικότερα στο facebook.
Σε αυτή την φωτογραφία βλέπουμε ένα συγκριτικό πίνακα ευρώ και δραχμής.
Η λεζάντα της φωτογραφίας γράφει «Με το ευρώ καλύτερα… (not) από 45% έως 450% ακριβότερα σε σχέση με το 1999 ενώ ο μισθός είναι το μόνο που μειώνεται»
Βέβαια κάνεις δεν ξέρει ποιες θα ήταν οι τιμές σήμερα αν είχαμε δικό μας νόμισμα.
Η άποψη δικά σας.
Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!