Ζευγάρι στο νοσοκομείο ύστερα από τρακάρισμα με... αγελάδα! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Ζευγάρι στο νοσοκομείο ύστερα από τρακάρισμα με... αγελάδα!




Σοβαρά τραυματισμένο μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Τρικάλων ζευγάρι Τρικαλινών έπειτα από σύγκρουση με... αγελάδα.

Όπως καταγράφει το trikalavoice.gr το περιστατικό συνέβη στα ριζά του Κόζιακα και το ο οδηγός της μοτοσυκλέτας (στο πίσω κάθισμα ήταν η γυναίκα του) δεν μπόρεσε να σταματήσει όταν ξαφνικά πρόβαλε μπροστά του η... αγελάδα.


Έπεσαν πάνω της και τραυματίστηκαν σοβαρά, ωστόσο ευτυχώς δεν διατρέχη κανέναν περαιτέρω κίνδυνο η υγεία τους.

ΠΗΓΗ: TRIKALA VOICE
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook