Ζευγάρι στο νοσοκομείο ύστερα από τρακάρισμα με... αγελάδα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Ζευγάρι στο νοσοκομείο ύστερα από τρακάρισμα με... αγελάδα!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:00 π.μ.  |  Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015




Σοβαρά τραυματισμένο μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Τρικάλων ζευγάρι Τρικαλινών έπειτα από σύγκρουση με... αγελάδα.

Όπως καταγράφει το trikalavoice.gr το περιστατικό συνέβη στα ριζά του Κόζιακα και το ο οδηγός της μοτοσυκλέτας (στο πίσω κάθισμα ήταν η γυναίκα του) δεν μπόρεσε να σταματήσει όταν ξαφνικά πρόβαλε μπροστά του η... αγελάδα.


Έπεσαν πάνω της και τραυματίστηκαν σοβαρά, ωστόσο ευτυχώς δεν διατρέχη κανέναν περαιτέρω κίνδυνο η υγεία τους.

ΠΗΓΗ: TRIKALA VOICE
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...