Εκτροπή Ι.Χ αυτοκινήτου σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου γύρω στις 16:30.Ο οδηγός
αυτοκίνητου μάρκας renault twingo με κατεύθυνση προς Μεσολόγγι για άγνωστους λόγους έχασε
τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην Ε.Ο Αγρινίου Μεσολογγίου, λίγο μετά την διασταύρωση της
Συκιάς, βγήκε από τον δρόμο και ανετράπη έχοντας καρφωθεί πάνω σε κολόνα και ξεριζώνοντας
ένα δέντρο.
Στο αυτοκίνητο επέβαιναν δυο άντρες οι οποίοι είχαν Άγιο αφού βγήκαν σώοι και αρτιμελείς χωρίς γρατσουνιά.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...