Θα πιούμε το νερό…νεράκι! ΔΕΙΤΕ Πόσο το πουλάνε στα ΙΚΕΑ!!!! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Θα πιούμε το νερό…νεράκι! ΔΕΙΤΕ Πόσο το πουλάνε στα ΙΚΕΑ!!!!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   9:42 π.μ.  |  Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Nero

Μέχρι και τα περίπτερα 50 λεπτά έχουν το νερό, το οποίο είναι καθαρό κερδος, 



από τη στιγμή που το προμηθεύονται μέχρι με μόλις 8 λεπτά! 


CAM00680

Αναγνώστης

makeleio


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...