aitoloakarnanianet
Αρχική Σελίδα
Αιτωλοακαρνανία Market
Φιλικά Sites
Όροι Χρήσης
Επικοινωνία
Αιτωλοακαρνανία
Ελλάδα
Διεθνή
Αθλητικά
Οικονομία
Πολιτικά
Θρησκευτικά
Υγεία
Lifestyle
Ενδιαφέροντα
Σχέσεις
Περίεργα - Αστεία
Εκλογές 2015
Καιρός
Webtv
Γνωρίζοντας τον τόπο μας...
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
Κυριακή 30 Αυγούστου 2015
Θα πιούμε το νερό…νεράκι! ΔΕΙΤΕ Πόσο το πουλάνε στα ΙΚΕΑ!!!!
Κατηγορία
ΕΛΛΑΔΑ
στις 9:42 π.μ. |  Κυριακή 30 Αυγούστου 2015
Μέχρι και τα περίπτερα 50 λεπτά έχουν το νερό, το οποίο είναι καθαρό κερδος,
από τη στιγμή που το προμηθεύονται μέχρι με μόλις 8 λεπτά!
Αναγνώστης
makeleio
Σας άρεσε; Πατήστε...
Κοινοποιήστε στο Facebook
loading...
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Οι εκπλήξεις στην παραλία της Αμφιλοχίας.(φωτο)
Χανιώτης αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι
Κινηματογραφική καταδίωξη στο Αιτωλικό
Ολόκληρο το χωρίο πενθεί - Τα λόγια του πατέρα τσάκισαν και τον πιο σκληρό...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ- Χρονοταξιδιώτης που επέστρεψε από το 2137 και το 2749 μας λέει το μέλλον!
AITOLOAKARNANIANET. Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9