Η τραγουδίστρια φόρεσε το μπικίνι της και πήγε στην παραλία.
Η γνωστή κυρία της showbiz έδειξε τι κάνει την πιο ζεστή μέρα στην πρωτεύουσα.
Τι άλλο να κάνει; Φόρεσε το μπικίνι της και πήγε στην παραλία.
Μάλιστα, έβγαλε και μία selfie της και ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον υδράργυρο. Την εν λόγω ιδέα είχε η Νάταλι Θάνου!
ienimerosi.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...