Ένα μικρό διάλειμμα από το φορτωμένο πρόγραμμά της έκανε η Όλγα Κεφαλογιάννη
πριν από λίγες μέρες.
Η όμορφη πολιτικός ταξίδεψε μέχρι τη Μύκονο.
Η πρώην Υπουργός τουρισμού πέρασε ξέγνοιαστες στιγμές στο νησί και φυσικά έκλεψε τις εντυπώσεις με την παρουσία της.
Ο φωτογραφικός φακός του TLIFE την απαθανάτισε σε μία από τις βόλτες της στα γραφικά σοκάκια.
tlife.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...