Tροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στην συμβολή των οδών Ι.Σταίκου και Δ.Κακαβια.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες Ι.Χ όχημα το οποίο κινούνταν επί της οδού Κακαβιά, παραβίασε πιθανότητα stop με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με όχημα το οποίο κινούνταν επί της Κακαβιά.
Από την σφοδρή σύγκρουση ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ενώ ο οδηγός του κόκκινου οχήματος αμέσως μετά την σύγκρουση εγκατέλειψε το όχημα του και τράπηκε σε φυγή, και πλέον αναζητείται από τις αρχές.
Για τα ακριβή αίτια θα ερευνήσει η τροχαία Αγρινίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...